خرید بک لینک معتبر از راز بک لینک
نوشته شده توسط : مهسا علی پور

مزایای خرید بک لینک

مهمترین مزیت خرید بک لینک قوی این است که در وقت شما صرفه جویی می کند. شما می توانید از این زمان خود برای کارهای دیگر وب سایت خود استفاده کنید. خرید پکیج بک لینک از ما باعث خواهد شد که خطر اشتباهات در این موضوع را که نیاز به تخصص دارد کاهش دهید و به صفر برسانید. همانطور که قبلا ذکر کردیم، استفاده از بک لینک های اشتباه به وب سایت شما آسیب می رساند. سپردن این کار به متخصصان، وب سایت شما را از این وضعیت مصون می دارد.

نیازهای بک لینک وب سایت شما با ابزارهای حرفه ای بهتر تعیین می شود. شما نیازی به یادگیری استفاده از این ابزار نخواهید داشت. به دست آوردن بک لینک دائمی کار دشواری است. بک لینک هایی که از تیم های متخصص خریداری می کنید ماندگارتر از بقیه خواهند بود.

بک لینک های بد!! حتماً همه‌ی ما براییک‌بار هم که شده، این جمله به گوشتان رسیده است. این ‌یک روش کاملاً دقیق برای توضیح نحوه مشاهده لینک‌های وب‌سایت توسط موتورهای جستجو است. اگر لینک‌هایی از وب‌سایت‌های معتبر دریافت کرده‌اید، موتورهای جستجو شما را به‌عنوان وب‌سایت معتبر تشخیص می‌دهد و اگر لینک‌هایی از وب‌سایت‌های کم اعتبار و اسپم دارید، مسلماً عواقبی در انتظار شما خواهد بود و توسط گوگل جریمه خواهید شد.

اگرچه لینک‌های ورودی و خروجی ازجمله فاکتورهای مهم رتبه‌بندی برای سئو هستند، ولی لینک سازی باید با دقت انجام شود تا از اعتبار سایت شما کاسته نشود. در ادامه، روش‌های اساسی سئو را که باید هنگام کار با بک لینک‌ها انجام دهید، بیان کرده‌ام.

 

چرا لینک ها برای سئو مفید هستند؟

هنگامی‌که وب‌سایت شما از یک وب سایت معتبر با آتوریتی بالا لینک بگیرد، موتورهای جست‌وجو سایت شما را نیز معتمد می‌داند و آتوریتی شما را نیز افزایش خواهد داد و کم کم در صفحات اول نتایج گوگل نشان خواهد داد.

به‌طورکلی، بک لینک‌هایی که از سایت‌های معتبر لینک داده می‌شوند؛ به سئوی شما کمک می‌کنند؛ زیرا به موتورهای جستجو نشان می‌دهند که وب‌سایت شما معتبر است و برای کاربرانشان ارزشمند است. علاوه بر این، مادامی‌که بک لینک‌های خوب و باکیفیت برای وب‌سایت خود ایجاد می‌کنید، رتبه شما ارتقا می‌یابد چراکه موتورهای جستجو موقعیت شما را به‌عنوان یک مرجع آنلاین تائید می‌کنند.

منظور از بک لینک بد چیست؟

بک لینک بد، لینکی است که از یک وب‌سایت نه‌چندان قابل‌اعتماد گرفته می‌شود. از زمان تغییر الگوریتم پنگوئن در سال 2012، گوگل لینک‌های بد را پاک‌سازی کرد. قبل از اینکه گوگل الگوریتم پنگوئن را راه‌اندازی کند، وب‌سایت‌ها دستورالعمل‌های گوگل وبمستر را با سئو کلاه‌سیاه نقض می‌کردند و با انبوهی از بک لینک های بی­کیفیت گوگل را دور میزدند و به رتبه های بالا میرسیدند.

اکثر مردم برای ارتقا رتبه‌های خود در موتورهای جست‌وجو اقدام به خرید بک لینک دائمی میکنند و همچنین افزایش بازدید وب‌سایت‌های خود، لینک‌ها را خریداری می­کنند و از آنجایی که دقت زیادی نمی­کنند از سایت هایی که بک لینک های بی­کیفیت و موقت ارائه می­دهند خریداری می­کنند؛ درنتیجه­ی این اتفاقات، الگوریتم پنگوئن راه‌اندازی شد. پس‌ازاین به‌روزرسانی، رتبه آن‌ها نه‌تنها بهبود نیافت، بلکه گوگل صفحات وب مرتبط با این لینک‌های بد را جریمه کرد و حتی برخی از سایت­های متخلف را از لیست نتایج جستجو حذف کرد.





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: